Tovább is van?

Van amiről nem születik blog-post, mert egyszerűbb fényképekkel elmesélni, amiket kommentezek. Ha végignézed őket, és elolvasod a szövegeket: összeáll a kép.

Fénykép-postok

Feliratkozás e-mailre

Add meg az e-mail címed és most INGYEN! kapsz értesítést az új post-októl!

Feliratkozás Hírolvasóra

Címkék

56 (1) angol (1) belgium (2) brüsszel (7) búcsúzás (1) csata (1) csomag (1) eurolines (1) ház (1) heller (2) hostel (1) látogatás (3) leuven (1) luc (1) magyar (1) megemlékezés (1) mise (1) orval (1) párizs (1) sör (1) szeptember (1) trappista (1) túra (1) utazás (1) waterloo (1) zsuzsi (2) Címkefelhő

Mi történik itt?

Amint azt a legtöbben tudjátok ebben a szemeszterben Brüsszelben rontom el a keretmesét, és pofátlanul még le is írom, hogy hogyan.

Visszaszámláló

Használj Firefoxot!

Gyorsabb, biztonságosabb, intelligensebb, kényelmesebb, jobb internetezés

Spread Firefox Affiliate Button

2009.10.08. 23:23 AtomTörp

Welcome to Belgium!

Szeptember első három hetében egy nyári angol kurzusra jártam, amivel reméltem kicsit felhozom az angol tudásom, mielőtt elkezdődik a suli. Hát ez nem jött be. A tanárom Luc (lásd képen balra) nem aggódta annyira túl a dolgot, kezdés minden nap tízkor, két órás ebédszünet délben, és fél négykor már mehettünk is. Ja és mindezt csak hétfő és szerda között, mert pénteken "there isn't classes", csütörtökönként pedig általában elvitt minket valahova.

Na ezt itt ki kell emelni, mert azon a három túrán, amin az ő vezetésével részt vettem igencsak sikerült megismerni Brüsszelt és Belgiumot egyaránt, ráadásul nem a szokásos túrista szemmel (azt a pedofil szobrot még nem is láttam). Az hogy miket láttam, tanultam, majd később is átjön, illetve a fényképes beszámolók is átadnak belőle valamit:

 

Ismerd meg Brüsszelt !

Ismerd meg Brüsszelt és Afrikát!

Vár az Unió!

 

 

A közös élmények hatására, az angol csoportom egész jól összerázódott, most az órákon is legtöbbször velük ülök. Bár szakmailag nem hasítanak a srácok (lányok), nagyon jól ki lehet velük jönni. Meg kell említenem, hogy a második héten, esettanulmány kapcsán a csoportból csak én tudtam elmondani miért is van pénzügyi válság. Itt a hangsúly nem az én-en van (!), hanem a köszöneten a Hellernek!

 

A szabadidőm még sem volt olyan sok, elvitte a túlélés. Felfedezni a környéket, a közeli boltokat, első közös vacsik a lakótársakkal, meg hát el tudjátok képzelni: a pihenésre is rá kell néha pihenni.

Nem, ez tényleg rám fért már (a pihenés és punyadás otthon), a kiutazás előtti két hétben el kellett köszönni mindenkitől, így kb. kétszer aludtam ugyanazon a helyen. De nem baj a következő választási turné már gyerekjáték lesz!

 

A suli végül szeptember 21.-én kezdődött, de előtte volt még egy welcome day, amin a haszontalan dolgok elmondásán („a mi egyetemünk elkötelezett, hogy a legjobbat nyújtsa”) és a elég hamar kocsmázásba fulladáson kívül nem sok minden volt. Persze a nap fénypontja itt is az esti túra volt Luc-cel. Gondoltuk elhívjuk egy sörre, hamár ilyen jófej volt és szabadidejében nekünk mutogatta a várost. El is vitt minket a kedvenc éttermébe, de amíg odaértünk kerített egy egy órás éjszakai városnézést is hozzá! (sajnos erre nem készültem, így nincsenek képek)

 

3 komment

Címkék: angol brüsszel szeptember luc


A bejegyzés trackback címe:

https://atomtorp.blog.hu/api/trackback/id/tr221436626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bdonat 2009.10.19. 10:28:55

Hali!

Teljesen meg vagyok hatódva, hogy milyen írói véna lakozik benned! :) A busz indulást olvasgatva, majdnem én is megkönnyeztem a dolgot! :))

Csinálhatnál majd a lokmaxokról is képet, ne csak az unalmas épületekről! Tudod, vannak dolgok, amik sosem változnak...!! :DD Na de a viccet félre téve, nem mondanám, hogy szar helyeken jársz(tál), a kedvenc kép kommentem Tőled az "Ősi réti Nigger, de a "valami őshal" is dobogós!!

Na csövi! Aztán remélem gyakrabban írsz majd mint a Bazsi! :P

D

AtomTörp 2009.10.20. 23:13:14

Köszi! :) Hát igyekszem, és a java elvileg még csak most jön.

Hát a lokmaxok elég neccesek, eléggé kimaradok az egyetemi party életből (szószerint az, minden nap, de majd talán erről külön is írok), ahol ezek vannak, de majd igyekszem :).

djdio1.0 2009.11.05. 21:25:43

Nahát C, milyen jó helyeken jártál. Megnéztem a képeket és feltörtek bennem a nyári emlékek.XD Írjál többet, mert azok is tetszettek, meg legalább hallunk rólad!
süti beállítások módosítása