Tovább is van?

Van amiről nem születik blog-post, mert egyszerűbb fényképekkel elmesélni, amiket kommentezek. Ha végignézed őket, és elolvasod a szövegeket: összeáll a kép.

Fénykép-postok

Feliratkozás e-mailre

Add meg az e-mail címed és most INGYEN! kapsz értesítést az új post-októl!

Feliratkozás Hírolvasóra

Címkék

56 (1) angol (1) belgium (2) brüsszel (7) búcsúzás (1) csata (1) csomag (1) eurolines (1) ház (1) heller (2) hostel (1) látogatás (3) leuven (1) luc (1) magyar (1) megemlékezés (1) mise (1) orval (1) párizs (1) sör (1) szeptember (1) trappista (1) túra (1) utazás (1) waterloo (1) zsuzsi (2) Címkefelhő

Mi történik itt?

Amint azt a legtöbben tudjátok ebben a szemeszterben Brüsszelben rontom el a keretmesét, és pofátlanul még le is írom, hogy hogyan.

Visszaszámláló

Használj Firefoxot!

Gyorsabb, biztonságosabb, intelligensebb, kényelmesebb, jobb internetezés

Spread Firefox Affiliate Button

2009.10.26. 21:14 AtomTörp

56 Brüsszelben

Előző héten egész sok megemlékezés volt itt Brüsszelben, egy magyar táncest (szerűség), a követségen fogadás és vasárnap mise gyertás menet és koszorúzás. Az első és a második a helyi Magyar Háza által volt szervezve.  Elvileg 9000 magyar él Brüsszelben úgyhogy szükség is van rá. Egyébként a Magyar Házban még kedves (azon kívül, hogy van egy hely mecset nézni :) ), hogy a plébános Havas István piarista szerzetes és akkor volt Kecsekeméten (csak nem tanított) mikor végzős voltam. Ja, ő is itt a képen, kivételesen (56 miatt) ez a mise a brüsszeli katedrálisban volt.

Utána gyertyás menet és koszorúzás az Ismeretlen Katona sírjánál.Kb. 2-3 an voltunk.

 

(A mise után természetesen lehetett vásárolni a menetbe gyertyákat és zászlókat. Zászlókat, magyart meg árpádsávosat. Mert azt a belgák jobban ismerik....)

4 komment

Címkék: magyar 56 ház brüsszel megemlékezés mise


A bejegyzés trackback címe:

https://atomtorp.blog.hu/api/trackback/id/tr561477367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GBR 2009.10.26. 23:40:03

a Havas??? durva! nem is tudtam, hogy ő ott van kint. 1x utaztam vele vonaton Bp-re, és tök jót dumáltunk. Amúgy ő az a tanár, akinek az osztálykirándulásán meghalt 1 fiú, és a szülők meg beperelték :(

kicsigé · http://kicsig.freeblog.hu 2009.10.27. 09:37:15

Sok buta brüsszeli azt hiszi, hogy a tavalyi tankos megemlékezés óta az árpádházi zászló van érvényben :)

Nemrég volt szerencsém kint járni, és én is azt tapasztaltam, hogy ami guglimapon fél perc az valójában 6 órás út a reptérről a központba. A buszozás remek választás volt még így is. Gondolom már felfedezted a veres lámpás negyedet, úgyhogy nem mondom meg hol található a kőbánya kispestre emlékeztető rész brüsszelben.

Arra is rájöttem, hogy Brüsszelben azért van európa parlament, mert rászorulnak.

Egyébként örülök, hogy egy értelmes blogot próbálsz összehozni, kiváncsian várjuk a többi bejegyzést.

AtomTörp 2009.11.01. 10:57:48

@GBR: U. ezt nem tudtam. Ja és kiderült, hogy Zsuzsi nagybátyának ofője volt meg ő eskette... összeérnek a szálak :D

AtomTörp 2009.11.01. 11:02:00

@kicsigé: Köszi! :) Hát az EU nélkül tényleg egy unalmas város lenne. Hát a repülőteret tegnap kipróbáltam, másfél óra alatt már a határában voltam, aztán stopoltam egyet :).

A kökis rész már megvolt, bár én még ilyet nem láttam korábban, úgyhogy sokkolta a kis piáros lelkem :D
süti beállítások módosítása